Titulní strana » Fotky s grafickými úpravami » Krajina a příroda (grafické úpravy) //galerie.mobilmania.zive.cz/showphoto.php?photo=81201&cat=&ids=//galerie.mobilmania.zive.cz/showphoto.php?photo=81181&cat=&ids=

Rychle na další fotografii: stiskněte na klávesnici šipku doprava, nebo doleva

Židovský cintorín.

SDÍLET TWEETNOUT KOMENTÁŘE
17
Fotomobil: LG G3Autor: Ivan 76
Datum: 4. 1. 2016Zobrazení: 1227×
« další ·
Ledový náhrdelník z vloček (Jeruzelski) - Nokia 808 Pureview
Mlžná (Pospa8) - Sony Ericsson Elm
Židovský cintorín. (Ivan 76) - LG G3
Winter sunrise (soniq one) - Sony Xperia Z3
Ranní rosa (Jaja_87) - Samsung Galaxy S5 Neo
· další »

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
hodnypaja
4. 1. 2016 19:18

Tohle nevím Ivane, uvidíme co řeknou povolanější než jsem já.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Fiho
5. 1. 2016 17:43

Pájo, tak jsem taky čekal na nějaký fundovaný komentář, ale ono se tady v galerii nekomentuje už skoro nic. Taky se neodvažuji k dané fotce vyjádřit. Je to zajímavé pojetí a na jiné galerii by bylo asi dobře hodnoceno. Tady je to možná házení perel sviním. Smile Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
janbohac
5. 1. 2016 19:26

V mém případě to asi je ono zmíněné "házení perel sviním", protože mě fotka nezaujala. Tím neříkám "Je špatná", ale zkrátka neodpovídá mému vkusu. Problém je, že nechci Ivanovi psát pod fotky "nelíbí se mi", nebo "nezaujala mě" ba co hůř k tomu přidávat slabá hodnocení. Myslím si, že tady fotíme hlavně pro radost, protože kdo má ve focení jakékoliv ambice, už dávno má foťák /ať si říká kdo chce, co chce/ a já tu radost nerad kazím a odrazuju. Na druhou stranu, nerad bych si přikláněl k extrému č.2 a to je hodnocení všeho a všech stupnicí 9 - 10.
S tím, že se tu málo hodnotí/komentuje (na poměry zde aktivních uživatelů) souhlasím, ale nedávno, když jsem zde tuto větu/myšlenku prezentoval, seběhlo se pár lidí "říkajících" ať jsem rád, za to co je. Netrápím se tím, co není a nic neřeším. Tak jsem dal na jejich rady Smile Ale to jsem už trochu odbočil...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Ivan 76
5. 1. 2016 19:55

Nerád sa púšťam do takýchto úprav,ale je to lákavé. Je to hop,alebo trop. Ďakujem za zaujímavú analýzu.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
hodnypaja
5. 1. 2016 21:39

Jako janbohac, fotíme pro radost a nerad někomu tu radost kazím. Co se týká ambicí, asi za ty roky jsem už taky mohl pořídit zrcadlovku ale já jsem ortodoxní pidičipofotograf. Baví mě to jen s mobilem, i proto, že dosáhnout jen trošku přijatelný výsledek je daleko obtížnější než to samé nafotit s foťákem. K té Ivanově fotce, netvrdím, že je to špaténka, jen mě to neoslovilo. Byly doby doby kdy jsem to sem pral skoro každý den, ale dnes se hodně rozmýšlím co sem dát.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Ivan 76
6. 1. 2016 00:46

Vieš hodnypaja,realita je taká,že ja a fiho to tu,ako tak ťaháme. Ja už tiež mám len jednu,dve fotky a je koniec. Všetky fotky mám aktuálne...žiadne zásoby. Ak sa bude nad tým,čo sem dať,až moc rozmýšľať,tak tu nebude skoro nič...ja sa rád znemožním aj priemerným fotom.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Fiho
6. 1. 2016 10:17

Ahoj Ivane a spol. Já teď řeším dilema, mám na skladě rovných 360 dosud nepublikovaných fotek. Tak nevím, jestli:
a) mám dát jednu denně po celý rok (to nevydržím)
b) mám dát 3 denně po dobu 4 měsíců (ať už to mám rychle za sebou)
c) mám se na to úplně vykašlat a zmizet (asi nejlepší řešení)
Smile Smile Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Fiho
6. 1. 2016 10:46

Ještě jedna reakce. Jendo, píšeš: "Myslím si, že tady fotíme hlavně pro radost, protože kdo má ve focení jakékoliv ambice, už dávno má foťák /ať si říká kdo chce, co chce/". S tou radostí s tebou naprosto souhlasím a s tím pořízením foťáku je to u mne naprosto obráceně. Já v roce 2009 odhodil digi zrcadlovku i s nádobíčkem v dál a začal fotit mobilem (Nokia 6233) Tehdy jsem po několika úspěších na soutěžích i v galeriích prohlásil, že v době "fotoinflace" už mne to přestává bavit, a přešel jsem se k tomu nejjednoduššímu způsobu, který tehdy byl, k mobilu. Věř, že toho nelituji a tak svobodně a s radostí jsem si nikdy před tím nezafotil.
Pájo, naprostý souhlas.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
janbohac
6. 1. 2016 12:29

Honzo, to nebylo myšleno tak, že kdo fotí mobilem, musí zákonitě časem přejít na fotoaparát. Proto jsem psal o těch ambicích. To, že fotku po vyfocení vystavím zde a pak ji dám na hdd pro mě nejsou ambice. Nicméně takový přístup zde má 99 % uživatelů. A pak je 1 %, které své fotky prezentuje v soutěžích, časopisech, reportážních článcích a to jsem vyjmenoval jen zlomek. Nicméně do této míry mě focení nebaví a bavit nebude. A když sem pak nahraju fotku, na které tito uživatele až hnidopišsky hledají chybu, aby mě na ni mohli upozornit a já se díky tomu zlepšil až i třeba na jejich úroveň, tak to má za následek pouze to, že mě to celé focení pro radost přestane radost přinášet. Proto jsem napsal, že většina z nás fotí pro radost a kdo by chtěl více (viz. leden z mých prvních odstavců tohoto příspěvku), koupí si foťák.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
janbohac
6. 1. 2016 12:30

Omlouvám se za překlepy, píšu z mobilu.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Zigulik
6. 1. 2016 13:12

...jsem netušila co jde z mobilu potažmo z postprocesu vyždímat.Zajímavá diskuze, taky uvažuju jestli má smysl psát kritiky nebo ocenit jen to co se mi líbí.Jedněm nechce člověk ublížit protože nevěřím že to někoho někam posune a chválení s typem líbí,povedená či zaujalo je hrozně jednoduché ale takřka nicnevypovídající.Mě osobně se zdá rozsah 1-10zbytečný, stačila by polovina,ale to už se tu nejspíš v minulosti řešilo...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Fiho
6. 1. 2016 13:34

Jo jo Jendo, ohledně těch překlepů, leden nebo jeden, to máš fuk. Smile Horší je, když napíšu lichokopytník s měkkým i po p. To bych si dal přes papulu. Ohledně těch ambicí máš pravdu. Avšak, co jsou to ambice? Být známý, slavný, ještě slavnější až úplně nejslavnější? Tak to mé ambice se rovnají nule. Už můj táta říkal: "udělat z hovínka kuličku umí kdejakej blb, ale zkus ji uplácat z prdu." Smile A tak je to i s tím mým focením. Když se mobilem něco povede, proč to nepresentovat i o ligu výš. Co se týče toho hnidopišství, tak je rozdíl, jestli je mi něco vytýkáno s úmyslem bacit po kebuli a nebo za účelem poradit, abych chyby příště neopakoval. Jak to bylo v té reklamě: Maminko, musím se pořád móc a móc učit. Smile
Ivane, promiň tu diskusi pod tvou fotkou.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
janbohac
6. 1. 2016 14:08

Honzo, tvá odpověď je na tolik všeobecná, že ani nevím zda a jak reagovat. Tak kupříkladu o ambicích. O všeobecném pojmu "ambice" jsem tu už jednou debatoval a z debaty o focení se stala debata o sportování. Ty jsi to převedl do úrovně " být slavným", ale moje myšlenka byla zcela konkrétní - kdo krom zmíněného procenta dělá s fotkami z mobilu více než nahrání na 1 - 2 galerie a pak archivace. Pokud ty ano, pak patříš do jednoho procenta. Co se týče kritiky, tak tam je to o polemizování. Hodně lidí píše "...jsem za kritiku rád/a, posunuje mě kupředu", protože napsat to, je jednoduché. Na druhou stranu málokdo tu kritiku opravdu přijme s pokorou. Dokonce i ty jsi reagoval od svého návratu na některé výtky podrážděněji nebo dotčeně. A to mě přivádí k myšlence, že při kritice je důležité zvážit zejména 2 faktory. Za prvé - jak ji napsat, protože to jde udělat různě. A za druhé, kdy je na místě a kdy je to pouze hnidopišství. A toto rozlišit dá mnohým pěkně zabrat.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
janbohac
6. 1. 2016 14:12

A to celé dělá galerii takovou, jaká je. Možná už jsem našel odpověď na tuto věčnou otázku. Každopádně jak jsem již napsal, čím dál méně si pociťuju podstatu výrazu "focení pro radost".

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Grimjaur
6. 1. 2016 15:19

Líbi se mi tonalita, záběr je zvláštní. Asi bych chtěl více vidět detaily, třeba u židovského hřbitova jsem to tak řešil, navíc byl zarostlý.
Návštěvu a aktivitu v galerii netřeba řešit, zlatý věk před FB érou je pryč a jinde to je obdobné. Stejěn fotka je fotku, až když je vytištěna na papíře, a pak jde sestsakra poznat "ne"kvalita většiny mobilů.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
liil
6. 1. 2016 15:44

Zajímavé místo Smile
Akademická debata celkem o ničem i když vím kam míří Smile Každý kdo nechce pod svojí fotkou číst jakékoliv komentáře, má možnost komentáře zakázat a pokud se mu nelíbí komentáře určitého uživatele, tak tohoto může zablokovat a má klid Smile! Já osobně jsem si vzal k srdci radu kterou jsem dostal cituji: "...tak na tebe s*ru, cype" a debatám se vyhýbám, tohle je výjimka Smile A pochybuji že existuje člověk, který by neměl žádné ambice a chtěl prožít život jen tak ať to má rychle za sebou Smile Smile To je vše k této debatě, přeji pěkný večer

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
janbohac
6. 1. 2016 16:07

Libore, o ambicích ve focení mobilem tu je řeč. Ne o ambicích v životě člověka, prožití života s čekáním na smrt a podobně. To, že od fotky z mobilu nechci víc než jí tu prezentovat nemá žádnou souvislost s tím, že bych rezignoval na život, seděl doma, koukal do zdi a čekal, až odbije moje poslední hodinka. Nevím, buď mám špatné vyjadřovací schopnosti, nebo ostatní mají problémy s chápáním. Nicméně Libore, věř nebo ne, ale já si myslím, že my dva, tedy konkrétně my dva jsme neměli nějaký rozpor ohledně hodnocení, kritiky. Vždy to bylo tak, že ses do toho rozporu vmísil, reagoval a nakonec ses tvářil ublíženě a říkal jsi: "No jo, někteří lidé mě tu nemají moc rádi". Ale i tak si myslím, že to dokážu pochopit. Nicméně skutečně už tato debata začíná být o ničem, ovšem něco ve mně mi říká, že to není zdaleka její konec... Smile

Výrobce telefonu: LG Electronics Model telefonu: LG-D855
Název souboru: 20151230_111250_HDR-2.jpg Velikost souboru: 879831 B
Datum/čas souboru: 2016:01:04 14:40:46 Datum/čas snímku: 2015:12:30 11:12:50
Rozlišení: 1118 x 879 Blesk: ne
Ohnisková vzdálenost: 4,0 mm Expoziční doba: 0,0028 s (1/357)
Clona: f/2,4 ISO: 50
Vyvážení bílé: Auto Měření expozice: priorita středu
GPS Latitude: ? ? GPS Longitude: ? ?
GPS Altitude: 0m Comment: HDR Bracket = 0,8,-8 FaceNum=0 FocusArea=111111111