grebson
18. 3. 2009 07:01
|
jo,jo jak jsme se už několikrát bavili,že s mobilem je to akční a pohotové a skoro inkognito...výrazy těch tří lidí jsou dobře zachyceny...:-)
|
|
|
topsky
18. 3. 2009 07:38
|
Ten chlapec - zpozoroval Tvůj úmysl, zachoval klid. Pěkná situační fotka.
|
|
|
Ricardo_tevéz
18. 3. 2009 08:57
|
Každý človíček má jiný výraz a proto to dělá fotku něčím zajímavé...
|
|
|
popidol II
18. 3. 2009 09:02
|
Ahoj Janičko, líbí se mi že se na svět díváš tak pozitivně (bezradnost a zranitelnost) já bych spíš řekl že vypadá dost zkaženě a že je to protivný spratek, který se už celý třese až si zahulí trávu někde za školou... Možná jsem už ovlivněný tím, že se s takovými lidmi téměř denně setkávám, jelikož například spolužáky si člověk vybrat nemůže. Moje zkušenost s lidmi jeho vizáže ale nikdy nebyla pozitivní. Na závěr snad lze jen dodat že se jistě ještě dlouho bude hledat a bud mu přej aby se našel.
|
|
|
popidol II
18. 3. 2009 09:03
|
*buh mu přej aby se našel..
|
|
|
pixma__n82
18. 3. 2009 12:07
|
Foto dobry a krasne tvarici zlodejka
|
|
|
pixma__n82
18. 3. 2009 12:07
|
nebo zlodej ?baba nebo chlap?
|
|
|
distichon
18. 3. 2009 16:27
|
Vyzerá, že mobil bez kritky na foťáku je na tieto momentky ako stvorený (to ja keby som chcel potajme fotiť ľudí z otvorenou kritkou foťáčiku K800i, tak by to zbadali hneď a asi by to dobre nedopadlo). Inak z toho chlapca by som mal skôr strach, či mu každú chvíľu nerupne v palici a nevytiahne pištol (tak na mňa pôsobí)
|
|
|
Elvis Michal
18. 3. 2009 17:45
|
Ten borec v maskáčích,by se měl vzpamatovat
|
|
|
Grimjaur
18. 3. 2009 18:05
|
obdivuju všechny kdo na základě letmého setkání a jedné fotorafie poznají zevrubně dotyčného člověka. Fotka se mi líbí, ale ty kecy okolo ani omylem. Jen ukazují jak moc může fotografie manipulovat s lidmi, ten hoch se mohl za půl hodiny smát a mít radost , ze života . Zatímco tady z něj děláte od schouleného holátka až po bůhvíco.
Teď odbočím mimo vystavenou fotografii.Neberou mě vůbec fotky z válečných akcí a zemí třetího světa. všechno jen falešná hra na city. Počínaje odhodlanými bojovníky za svobodu s AKM 47 (hrozný to kvér) až po černoušky s nafouknutými bříšky, nebo naše ubohé etnické spoluobčany u herních automatů . Fotky jsou pak často vyfocené tak, aby vmanipulovaly diváka do správně korektního vidění.Tedy na politickou obědnávku.
Tato fotka nemanipuluje, to se mi na ní líbí.... ovšem popis ne, ten jsem četl,až po té co jsem si užil fotky a dobře jsem udělal
|
Hodnocení: |
|
Gloe.
18. 3. 2009 18:14
|
Boze to je zase stupidnich predsudku...
|
|
|
Gloe.
18. 3. 2009 18:15
|
To byla reakce na komentare, ne fotografii.
|
|
|
grebson
18. 3. 2009 18:15
|
|
Gloe.
18. 3. 2009 18:17
|
Co mas za problem? To te kritika a hodnoceni tolik dozralo?
|
|
|
grebson
18. 3. 2009 18:20
|
na to mě příliš málo znáte,ale bavím se dobře na váš účet...:-)
|
|
|
distichon
18. 3. 2009 18:42
|
Grim: Píšem o mojich pocitoch z fotky a tak ten chlapec na mňa pôsobí! To má byť čo?..to už človek nemôže nič napísať? Názory iné ako tvoje sú kecy?..to je trochu úbohé..
|
|
|
Grimjaur
18. 3. 2009 18:55
|
disti, to je o tom, že první dojem je většinou o ničem. více výše a je to hlavně k fotce a popisu. Uboho je nimrat se v osudech jiných lidí na základě jednoho pohledu .
Michale Elvisi, sám nemáš rád, když tebo hodnotí naprvní pohled a sám tomu podlehneš.......to vážně nechápu.
Grebe, tak nějak vůbec nechápu o čem tu točíš?
|
|
|
distichon
18. 3. 2009 19:00
|
Grim> Už to tu bolo, aby sa ľudia nestarali do hodnotenia druhých a ešte takýmto pohŕdavým spôsobom!! Nechceš komentovať a hodnotiť fotky len sám?..to by asi bolo najlepšie!!
|
|
|
Grimjaur
18. 3. 2009 19:07
|
možná ti uniko, že podstata komentu jde o fotce a popisu. A přehlídnou ty amaterské sondy do duše nejde.No hlavně že se všichni báječně shodnete .........
|
|
|
distichon
18. 3. 2009 19:08
|
Tak mi povedz ako má vypadať koment k tejto fotke podľa teba?
|
|
|
drnebolito
18. 3. 2009 19:13
|
Proč by to měl někdo někomu povídat, jak má vypadat koment? Neřešte to, napsali jste všichni co si myslíte, všichni si to můžou přečíst, konec. Není co řešit, hlavně v klidu...
|
|
|
grebson
18. 3. 2009 19:16
|
grim...já se ti divím,že tu vůbec ještě jsi,když tě nikdo nechápe....:-))
|
|
|
distichon
18. 3. 2009 19:16
|
Takže staré dobré budú asi najlepšie!?!..dovi-dopo
|
|
|
Grimjaur
18. 3. 2009 19:20
|
hele, já si až ted přečetl co jsi napsal.Bylo mi záhadou, že reaguješ podrážděně na to co jsme napsal. Tak zaprvé, Ty tam vidíš nějaký kvér? jaký ? ráži ? do boha o čem to píšeš? Kdybys byl zticha, tak ten tvůj uplně přehlídnu. Dost dobře nechápu o čem jsi tedy vlastně psal.
Na místo vystižení momentu v metru tohle? Teď jen čekám kdo v něm pozná Frizla zamlada.
A je tady co říkám dýl , psát nedejbože něco kritického pod některé jedince je hřích urážka a znesvěcení. Hned se vyrojí zastávači a s klapkama na očích se hrnou do lítých řeží. Oč méně rozumných argumentů o to více dojmologie.
Docela jsem rád, že na ty vaše slovní hrátky teď nemá čas.
Založte si chat, nevím proč ještě fotíte, o fotky tady už dávno nejde
|
|
|
distichon
18. 3. 2009 19:35
|
Fotka je o pocitoch, o fantázii, čo z nej človek cíti (prečítaj si to lepšie čo som napísal)..na to tvoje slovíčkarenie, stále opakovanie frází nemám náladu a je fakt, že všetky prestrelky začínaš práve ty!!!
|
|
|
Elvis Michal
18. 3. 2009 20:04
|
Grim:Nutno podotknout,že já nehodnotím jen hadry,ale vím jak se většina takových chová...Ničení veřejných věcí,přes kouření trávy atd...A to já vyloženě nesnáším.A at mi nikdo netvrdí,že ten kdo se tak obléká,se tak nechová...Díky povedené partičce tomu podlehl i můj (kdysi v pohodě) brácha.Ted se chová,jak se chová a od té doby se k němu nehlásím...Tak se nediv,že jsem na podobné zjevy alergickej.co si myslej lidi o mě mi je ukradený,navíc si myslím,že ty mě znáš daleko víc,než ostatní tady.ikdyž dnes mi to bohužel tak nepříjde.Měj sa.
|
|
|
Gloe.
18. 3. 2009 20:36
|
Tak ti s cistym svedomim muzu rict, ze diky par debilum je takto odsuzovana cela hip hopova komunita. Techto individui zas tak moc neni a mnohdy sou s hip hopem slucovani zcela nepravem, vi o nem kulovy.
|
|
|
gallows
18. 3. 2009 20:57
|
za to že je niekto dohabaný v metre ho ešte netreba odcudzovať.. ja charakter človeka z fotky rozpoznať nedokážem.. Fotka sa mi páči aj keď ja asi nemám na to fotiť cudzích ľudí bez toho aby si to všimli a ako tu už bolo písané aj krytka by ma prezradila
|
|
|
Elvis Michal
18. 3. 2009 21:43
|
6500 krytku nemá.Kde by ji vzala?
|
|
|
gallows
18. 3. 2009 22:00
|
prečo tvrdíš že 6500 má krytku veď ten ju nemá..
|
|
|
Ricardo_tevéz
18. 3. 2009 22:26
|
Dobrá momentka...
|
Hodnocení: |
|
Jana15007
18. 3. 2009 22:30
|
Teda Jani,já bych měla strach ho vyfotit Působí na mě asi jako na Distiho. Jsi odvážná Známku nedám,musela bych ti dat 10 i za tu odvahu a k tomu já už odvahu nemám
|
|
|
Ricardo_tevéz
18. 3. 2009 22:32
|
Grimjaur:Zase tady řešíš zbytečné věci,co je Ti po tom co si tady každý nápíše...
To podle Tebe má každý napsat jako coo??
Aby to nedopadlo tak,že každý bude jen hodnotit a bude potichu,to si jako přeješ??
Anebo to dopadne tak,že každý bude tak znechucený z Tvých keců a přestane chodit na galerii...
To si přeješ??
|
|
|
Gloe.
18. 3. 2009 22:36
|
Ricardo ty prosimte mlc, prvne si zamet laskave pred vlastnim prahem.
|
|
|
Grimjaur
18. 3. 2009 22:37
|
ricardo, že máš problémy pochopit psaný text už vím dávno. Tak specielně pro Tebe, přečti si co jsme napsal jako první koment.......že se ozval Disti je jeho problém.
Já nejsem povinen jít s davem a rozhodně nemám obavy z kvéru který nevidím. Aspon můžeš opisovat, tak bud rád.
|
|
|
Grimjaur
18. 3. 2009 22:39
|
Gallows, Jsme rád, že si rozumíme
|
|
|
Ricardo_tevéz
18. 3. 2009 22:42
|
Grimjaur:Tak za prvé,já nejdu s davem...
Co si jako myslíš??Jestli mám nějaký problém,tak si to dokážu vyřešit...
S Tebou,ale něco řešit...To prostě nejde...
|
|
|
Gloe.
18. 3. 2009 22:44
|
Že nejdeš s davem? A to tvoje papouškování ostatních si vynechal prosím tě kde?
|
|
|
Ricardo_tevéz
18. 3. 2009 22:46
|
Gloe:Ty budeš radši každého kritizovat,ale aby bylo za nějakou dobu co kritizovat...
|
|
|
Gloe.
18. 3. 2009 22:48
|
Dokud nedostanu ban, nevidím jedinej důvod, proč bych se nemohl vyjádřit k fotce. Alespoň mám "koule" na vlastní názor za kterým si stojím a nestydím se za něj,
|
|
|
Ricardo_tevéz
18. 3. 2009 22:51
|
A proč hned mluvíš o banu??Nejde to vyřešit jinak...
|
|
|
Grimjaur
18. 3. 2009 23:02
|
co chceš řešit Ricardo, možná jsi nepostřehl jednu věc a to, že tahle fotka se mi MOC líbí. A to tak, že hodně. Jen jsem si dovolil vyjádřit pochybnost nad tím jak rychle se tady škatulkuje neznámý člověk.
Tedy vyjádřil jsme svuj názor.
A ohledně toho škatulkování, víš tohle jsme zažil za bolševika, nějakých 26 let nosím dlouhé vlasy, nebýt vojny je to 28 let. A toho, jak nejen mě zařazovali jsme si užili víc než dost, včet častého předkládání občanek soustruhům z VB.
Na tyhle zbrklé soudy mám prostě svůj názor!!!!!!
Ten hoch co je na fotce se nemůže bránit davu , který tedy z něj dělá teroristu a bůhví koho, no tak jsme to řekl. Já narozdíl od jiných bez kývajícího davu přežiju a nenutím své názory ostatním.
|
|
|
MartinS65
18. 3. 2009 23:34
|
Grim: co jsi napsal tak složitě je obecná věc, kterou víme dávno každý.
Nehodnotit podle oblečení.
Ale tady nehodnotíme kluka, hodnotíme, jak na nás působí fotka, jaký zachytila výraz, moment.
Že to vidění je ovlivněno zkušeností každého z nás, která je jiná - je jasné, někdo vidí grázla, někdo malého kluka v koutě, někdo kámoše....
Prostě naše zkušenosti jsou jiné a podělit se o ně, je jedním ze smyslu tohohle místa, téhle galerie ...
|
|
|
Grimjaur
18. 3. 2009 23:46
|
Martine, po dlouhé době s Tebou souhlasím. Jen jsem k tomu uvedl, že (mimo foto) vidím jak lidi věří fotce a jakou moc má manipulace prostřednictvím medii. A to se tady opět potvrdilo, protože někteří těm pocitům věří a co víc , toho kdo tomu nevěří je třeba pranýřovat. VB, STB Uliční organizace KSČ, Komise ROH.........atp. Přečti si co jsem to vlastně napsal OK?
Výborně se k manipulaci vyjádřili autoři skvělého filmu "Vrtěti psem"
|
|
|
Jana15007
18. 3. 2009 23:47
|
Vystihl jsi Martine přesně podstatu
|
|
|
MartinS65
18. 3. 2009 23:50
|
Gloe: "Dokud nedostanu ban ..." Gloe, tvůj názor je fajn, měj si ho, ale jen pokud neuráží druhé a tím je nevyháníš z téhle galerie .... pokud ti někdo napíše: "nestojím o tvoje hodnocení", měl bys to respektovat, ať pak uživatel nemusí mazat fotky ... (jako třeba pixma) ...
|
|
|
Gloe.
19. 3. 2009 00:02
|
|
Janna
19. 3. 2009 00:04
|
Zdravím, ach jo To jsem teda netušila, co rozpoutám svým komentářem pod fotkou. Napsala jsem jen, jak na mě ten hoch působil a co si o tom myslím. A to samé napsali i ostatní. Chtěla jsem zachytit a touto fotkou vyjádřit, že pod drsnou slupkou (která je na první pohled evidentní) může být něco docela jiného. A to nešlo jinak, než popisem. Že to Grime považuješ "za kecy" mě docela mrzí.
|
|
|
Grimjaur
19. 3. 2009 00:07
|
Janni, to je škoda. Ber to jako můj názor-moji zkušenost
|
|
|
Jana15007
19. 3. 2009 00:09
|
Ostatní taky vyjádřili svůj názor,svojí zkušenost...
|
|
|
Janna
19. 3. 2009 00:27
|
To beru a pochopila bych ho, ale zase ten tvůj způsob... hned se do každého pustit! Vždyť se přece dá všechno - i kritika - říct úplně jiným způsobem. Já jsem ti fakt věřila, když jsem četla tu tvoji omluvu, že to myslíš vážně a že přestanou ty věčný hádky, ale když si přečtu celý dnešní den, tak tomu vážně přestávám věřit...
|
|
|
Grimjaur
19. 3. 2009 00:45
|
Janno, něco mi uniklo? viš co to je otázka a odpověd? já řekl svůj koment a byl jsem vypeskován.
To jako myslíš, že si mám nechat tancovat po hřbetě?
jak vidím kdykoli napíšu třeba jen řadu čísel, tak se najde někdo kdo se proti tomu musí vymezit. A já zase přestávám věřit ,že tady jde o fotky.
Udělali jste si tu pěkné FC s kolektivní pravdou a ostatní Ty Ty Ty.
|
|
|
Grimjaur
19. 3. 2009 00:49
|
|
MartinS65
19. 3. 2009 00:51
|
Grimova omluva: aby každý viděl, co jsi slíbil...
|
|
|
Jana15007
19. 3. 2009 01:12
|
Jako FC se musím vyjádřit. Nějak mi uniká časová posloupnost,kdo byl první pokárán za popis fotky a kdo a hlavne kdy byl pokárán za komenty k fotce jako první?
|
|
|
grebson
19. 3. 2009 07:52
|
sliby se slibují a blázni se radují....:-)))
|
|
|
zdenek sport
19. 3. 2009 10:03
|
Fotka se mě velmi líbí je to o pocitech a k zamyšlení ,a je škoda že to kazíte tím dohadováním
|
Hodnocení: |
|
drnebolito
19. 3. 2009 14:04
|
..G.. (greb): Měl jsem Tě za rozumnýho, ale tyhle řeči kolem, to je fakt síla. Budu citovat Donutila:" A komu tím prospěješ!"
Ricardo: Odkdy Ty děláš něco sám za sebe, to jsou mi novinky. Tady radši mlčím jak hrob, protože jinak... Nebylo by to vůbec hezký.
Grim: Prosímtě nech moderátorství, tohle stejně žádný není a nebude. Vidíš to sám.
Martin: Předpokládám, že v PDF to máš už dávno, že? Takže to s čistým svědomím budeme moct poslat do kytek, všechny ty kecy!
FC: Každý tu do nějakýho patří, dřív nebo později bude. Jsou autoři, kteří jsou zkrátka v rozmezí 9-10, ať nahodí cokoliv, a tak se to stupňuje až do aleluja. Zlatejch těch pár lidí, co mluví k fotce a ne autorovi. Díky jim. No, moje harakiri je téměř u konce. Tady dělat moderátora? Nee, s těmahle lidma ne. Požádám si o smazání ranku. S klukama se domluvím, nezdrhnu, ale řešit tyhle spory fakt dál nehodlám. Jestli ostatní ano, to je na nich. Jedno se MM musí ale nechat, je to fakt unikát
|
|
|
Gloe.
19. 3. 2009 14:18
|
|
Grimjaur
19. 3. 2009 14:40
|
Dr. Budu už jen dávat fotky. Na FT s Tebou nadále počítám. Jinak komplet souhlas
|
|
|
grebson
19. 3. 2009 14:51
|
dr...přeci této galerii,nebo si myslíš,že opak je pravdou?
|
|
|
popidol II
19. 3. 2009 15:19
|
Svůj názor jsem popsal už nahoře. Bylo mi však hned jasné kdo se toho chytí a že se takovéhle názory nebudou určitým uživatelům líbit. To že se ozval Grim proti škatulkování a chvíli po něm gloe se svým hip-hopem mě tedy vůbec nepřekvapilo. Co se týká grima, je mi jasné že byl odkojen totalitním režimem a že to rozhodně není závidění hodná doba, docela chápu jeho přístup k životu a jeho názory. Dneska však mladí lidé nemají žádný důvod k tomu vystupovat na veřejnosti s takovouto vyzáží, jejich počínání v sobě nenese hlubší myšlenku, žádný smysl ani snahu nečemu čelit. Je to jen důsledek zanedbaného systému a nezájem rodičů o výchovu. Hlavně že jsou HUSTÝ a že si mohou před školou zahulit trávu, vymazat si mozky a pak přetrpět výuku. Nemají žádné koníčky, žádné zájmy a tak se po nějaké době začnou nudit (jelikož veškeré koníčky a zájmy jsou trapný, tedy pokud se nejedná o sporty), tito jedinci se potom začnou zajímat o povrchní styl života, stávají se z nich postupně odrbané obludy, jakou nám názorně předvedla Janna na své fotce. Náplní jejich dne je chození za školu (nejčastěji do putiky na automaty), hulení trávy a nošení jakési onuce kolem krku, která se samozřejmě nepere a její hodnota stoupá s postupným obnošením a pronikavým zápachem. Neměl bych opomenout ani "dredy" které si upletou na svých hlavách, proto to sem přitáhli nejací přistěhovalci. Chtějí se lišit, ale právě díky tomu že už se jich liší tolik, se stává lidská slušnost a dodržování společnskýc norem nečím odlišným a vzácným, něčím co dnes využívají slušní lidé jako boj proti hlouposti a omezenosti ostatních. Nejčastěji tito lidé končí jako feťáci, kteří se nikdy nedokázali přizpůsobit společnosti a nedokázali v ní žít, není jim rady ani pomoci - dobře jim tedy tak. A hájit je tu nemá cenu, jelikož na tom stejně nikdo nic nezmění, troufám si tvrdit že jsem tu uvedl holá fakta a že ta mluví za vše!
|
|
|
Gloe.
19. 3. 2009 15:32
|
Je fajn, ze vsechny hned hazis na jednu hromadu, je videt, kolik jich znas. Zadny konicky? Si delas srandu? Sice takhle oblikanej nechodim, kalhoty s rozkrokem u kotniku bych si ven nevzal, ale zrovna uptahly taky mit nemusim, i presto mam k hip hopu celkem blizko, travu nesnasim, jeden z konicku je tancovani a radu nejlepsich pratel mam prave odsad. Sou to dost odvazne slova zvlaste od tebe, je videt, ze si poznamen zivotni zkusenosti odsuzovani a tak si myslis, ze je to spravne...
|
|
|
azach
19. 3. 2009 17:05
|
Fotka je každopádně super. Tím nechci nijak "nadržovat" Janně. Ona to prostě UMÍ ! A ke komentům? Popidol má v hodně věcech pravdu, ale na druhou stranu opravdu nejde všechny házet do jednoho pytle
|
Hodnocení: |
|
drnebolito
19. 3. 2009 20:52
|
A jsem volný. Moc se neperte milánci
|
|
|
MartinS65
19. 3. 2009 20:55
|
dr.: vítám tě mezi mormálníma lidma ...
P.S. uložené to mám, protože se tu včera i mazalo
|
|
|
MartinS65
19. 3. 2009 20:56
|
|
drnebolito
19. 3. 2009 21:01
|
Ehm, ... zní to opravdu skvěle. Díky.
|
|
|
Janna
19. 3. 2009 21:28
|
Tož vítej doktore! Zdrávi došli? Úleva, že..... Něco o tom vím...
|
|
|
grebson
19. 3. 2009 21:30
|
|
Jana15007
19. 3. 2009 21:43
|
čau doktore
|
|
|
topsky
19. 3. 2009 22:51
|
Je to počteníčko ! Jsem z vás zaručeně nejstarší uživatel této galerie a chtěl bych k tomu něco málo připsat. Toho chlapce zatracujete i omlouváte. Není zanedbaný, jeho ustrojení odpovídá zvyklostem jeho přátel. Může to být slušný hoch, ale co udělá v houfu vrstevníků se nedá předpovědět. Jsme svědky trestných činů, kterých se dopouští mládež v cizině a někdy i u nás. (Drancování obchodů, zapalování aut a j.) Po zkušenostech neočekávám od mládeže nic dobrého, spíš si myslím, že spěje ke špatné budoucnosti. ( Podrobnosti raději zamlčím.)
|
|
|
Gloe.
19. 3. 2009 22:52
|
|
anovy
19. 3. 2009 23:00
|
Popidole, souhlasím s tebou, vystihl jsi to. Janni,máš odvahu, že fotíš lidi "z davu". Já jsem si to netroufla, měla jsem pocit, že jim lezu do soukromí. Ale mrzelo mne, o jaké "úlovky" jsem se ošidila:-)
|
|
|
topsky
20. 3. 2009 08:38
|
Popidol: Souhlasím s tím, co jsi napsal. Nemohl jsem se takto kategoricky vyjádřit.
|
|
|
Murmi
20. 3. 2009 10:52
|
To je ale povídání, jeden se nestačí divit.
Ta fotečka je velmi dobrá díky atmosféře při jízdě metrem, která z té fotky přímo sálá.
|
|
|
Murmi
20. 3. 2009 10:57
|
Ještě jsem zapoměl hodnocení, kdybych hodnotil jen tu "atmosféru", dal bych plný počet.
|
Hodnocení: |
|
Elvis Michal
20. 3. 2009 20:14
|
Dnes souhlasím s Popidolem.
|
|
|
carismatico
20. 3. 2009 23:20
|
Hezký počtení, aspoň jsem si zkrátil nudu, sám za sebe nebudu soudit co je zač a jakou má povahu či charakter, neznám ho, max. řeknu, že se mi nelíbí styl jeho oblíkání či výraz. Ale může to být super člověk i nemusí, může to být lepší člověk ( povahově i chováním ) jak nějaký ustrojený či slušně oblečený člověk ale taky ne. Co člověk může s menší pravděpodobností usoudit je jeho postoj či gesta a výrazy, jako nemám náladu se s někým bavit, něco se mi stalo a podobně...
|
|
|