Titulní strana » Fotky s grafickými úpravami » Architektura (grafické úpravy) //galerie.mobilmania.zive.cz/showphoto.php?photo=32205&cat=&ids=//galerie.mobilmania.zive.cz/showphoto.php?photo=32195&cat=&ids=

Rychle na další fotografii: stiskněte na klávesnici šipku doprava, nebo doleva

Radnice v Hranicích

Úpravy: Zmenšení, doostření, aut. urovně a kontrast, více stínů, rámeček
SDÍLET TWEETNOUT KOMENTÁŘE
91
Fotomobil: Nokia N73Autor: jursur
Datum: 22. 1. 2008Zobrazení: 4572×
Hodnocení: průměrná známka se zobrazí až po vašem vlastním hodnocení
« další ·
stará studna. (tomason) - Sony Ericsson K800i
Mešita s Istanbulu (Tomadox) - Sony Ericsson K750i
Radnice v Hranicích (jursur) - Nokia N73
Opustená (gallows) - Sony Ericsson K810i
Náštvěva tří králů (Kjuba) - Sony Ericsson K800i
· další »

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
topsky
22. 1. 2008 10:02

N73 je skvělý, technicky perfektní, dobře prosvětlené galerie, ale je nutné srovnání svislých linií.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
jursur
22. 1. 2008 14:00

topsky: A poradíš mi v čem a jak ty svislé linie srovnat? Díky

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
kecupe
22. 1. 2008 14:04

Mozna min te strechy, aby nebyl prepal. Jinak tvoje snad nejlepsi fotka.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
jmills
22. 1. 2008 14:10

Mne sa to celkom páči. jorsur: napr v Photoshope, Zoner Photo Studio ...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Mr.IuS
22. 1. 2008 14:54

Také bych usekl tu střechu, možná fotit z protějšího rohu, z prvního patra (pokud je to možné)...

Hodnocení: Známka se zobrazí až po vašem vlastním hodnocení fotografie 
   Upozornit moderátory na tento příspěvek
xthorn
22. 1. 2008 14:59

dobrá fotka...ale hodil bych tam větší kus té moderní střechy, vypadá to jako celkem zajíavý kontrast

Hodnocení: Známka se zobrazí až po vašem vlastním hodnocení fotografie 
   Upozornit moderátory na tento příspěvek
staja.
22. 1. 2008 17:34

Hodnocení: Známka se zobrazí až po vašem vlastním hodnocení fotografie 
   Upozornit moderátory na tento příspěvek
jursur
22. 1. 2008 17:50

Kdybych dal více střechy, nevlezl by se tam spodek a já tam chtěl ty sloupy celé, ne useklé. Fotil jsem na 3Mpix, je to originál, jen zmenšen a doostřen

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Grimjaur
22. 1. 2008 18:26

fotka se mi líbí,žádné rovnání svislic bych nedělal,takhle to má přirozený prostor a hloubku.Nádvoří zámku znám dobře,před několika lety jsme tu fotil vynikající hranickou skupinu Memoria na booklet jejich druhé desky

Hodnocení: Známka se zobrazí až po vašem vlastním hodnocení fotografie 
   Upozornit moderátory na tento příspěvek
soni...
22. 1. 2008 19:48

Jursure vlezlo by se tam všechno příště udělej panorama.

Hodnocení: Známka se zobrazí až po vašem vlastním hodnocení fotografie 
   Upozornit moderátory na tento příspěvek
jindra_K800i
22. 1. 2008 19:49

zatím nejlepší foto od tebe,co jsem viděl Wink

Hodnocení: Známka se zobrazí až po vašem vlastním hodnocení fotografie 
   Upozornit moderátory na tento příspěvek
jursur
22. 1. 2008 20:09

Jo, ale panoramata moc neumím a navíc nemám stativ, tohle je prostě jedna fotka, a kompozičně jsem to vyřešil tak nějak nejlíp.. je tam od každého něco. Proč panoráma? To není žádná krajina, ale zámek, navíc interiér... Díky všem za názory a body, překvapili jste mě docela Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Grimjaur
22. 1. 2008 20:21

jursure,ono pojem panorama je zavádějící,v podstatě jde o to ,že zvláště v interieru se hodí krátké ohnisko,čili spojením dvou ,tří fotek toho dosáhneš.Mi se fotka líbí jak je,spojením by jsi dosáhl jiného pohledu a úhlu.O tom to je.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
soni...
22. 1. 2008 20:22

Tak abych ti to vysvětlil.Na panorama nepotřebuješ nějaké extra zkušenosti a určitě ne stavit.Naučíš se to jednoduše a rychle.Panorama v mé galerii jsou focena všechna z ruky.Panorama není jenom pro focení krajin slouží k širokoúhlejšímu zabrání scény na délku či na výšku kdekoliv.Tudíž tomuto záběru by prospělo panorama vertikálně.Stačí pár kliknutí v zoneru nebo photoshopu a program vytvoří vše za tebe.Doufám že si to pochopil.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
sellina
22. 1. 2008 20:47

Hodnocení: Známka se zobrazí až po vašem vlastním hodnocení fotografie 
   Upozornit moderátory na tento příspěvek
jursur
22. 1. 2008 21:00

soni...: Díky! Pochopil Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
jursur
22. 1. 2008 21:05

Free Image Hosting at <a href=www.ImageShack.us" />

Na výšku jsem fotil takto

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
topsky
22. 1. 2008 21:11

jursur: Předpokládám, že chceš editor zdarma - tedy ZonerPhotoStudio nebo Gimp. Jak na to se dozvíš v tutoriálech na webu, který jsem už zde uvedl. Narovnání perspektivy je velmi jednoduché.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
majkl776
22. 1. 2008 21:14

to už je lepší, než tvoje předchozí fotky, hoj.

Hodnocení: Známka se zobrazí až po vašem vlastním hodnocení fotografie 
   Upozornit moderátory na tento příspěvek
topsky
22. 1. 2008 21:19

Tutoriály http://www.zoner.cz/photo-studio/tutorialy.asp?strana=1 spustíš průvodce, sedneš si, posloucháš postup úprav a sleduješ myš.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
jursur
22. 1. 2008 21:25

Mám Photoshop CS3 Extended Smile Ale tutoriál se hodí, díky...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
jursur
22. 1. 2008 21:25

Díky majkle, od tebe si komentáře obzvlášť cením, jsi tady jeden z nej!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Baba jaga
22. 1. 2008 22:05

hezke foto

Hodnocení: Známka se zobrazí až po vašem vlastním hodnocení fotografie 
   Upozornit moderátory na tento příspěvek
vaclavbarak
23. 1. 2008 22:29

Pěkné

Hodnocení: Známka se zobrazí až po vašem vlastním hodnocení fotografie 
   Upozornit moderátory na tento příspěvek
distichon
23. 1. 2008 22:46

Na výšku sa mi páči viac Wink

Hodnocení: Známka se zobrazí až po vašem vlastním hodnocení fotografie 
   Upozornit moderátory na tento příspěvek
š.ť.á.p.i N73
23. 1. 2008 23:10

Hodnocení: Známka se zobrazí až po vašem vlastním hodnocení fotografie 
   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Janna
24. 1. 2008 07:59

Pěkná fotka, pěkný objekt. Ty linie bych asi taky srovnala (dokonce jsem si to i zkusila Wink ), ale s tím prostorem, jak píše Grimjaur - něco na tom taky bude. Úplně nejvíc se mi líbí druhá fotografie - mám ráda tyhle souměrné obrázky a ta šikmá socha tomu dodává takovou zvláštní dynamiku. Máš velkou šanci na čím dál lepší fotky, přemýšlíš nad vším a to je ta cesta. Tak držím palce! Smile

Hodnocení: Známka se zobrazí až po vašem vlastním hodnocení fotografie 
   Upozornit moderátory na tento příspěvek
MM-N6280
24. 1. 2008 12:43

Hodnocení: Známka se zobrazí až po vašem vlastním hodnocení fotografie 
   Upozornit moderátory na tento příspěvek
jursur
24. 1. 2008 19:40

Janni díky.. Nebude vadit, když sem dám i tu osovku? Aby někdo nenamítal, že je tady stejný objekt dvakrát...i když jinak vyfocen. OK, jdu na to, protáhnu to PS a za chvilku ji tu máte Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Grimjaur
24. 1. 2008 19:46

2 Jursur,klidně to sem dej..na kecy se vykašli Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Grimjaur
24. 1. 2008 20:03

2 Janna,linie by byly srovnané ,kdyby to bylo foceno z patra.Je třeba si uvědomit ,že perspektiva funguje nejen do dálky,ale všemmi směry,tedy i do výšky.Mimochodem,dnes jsem byl soudruhy breakrem,vul-kannem a vlahounařčen,že jsem ti "sprznil" Tvé panorama,nebot jsem nesrovnal kolinearitu.Ó jak se stydím.Výše jmenovaná fotografická esa ,nohužel doteď neslyšela o vlivu ohniskové vzdálenosti na vykreslení hloubky prostoru.Jednoduš řečeno,když nafotíš třeba věž hradu z protilehlého kopce na ohnisko 25Omm prostor se splácne ,vertíkální linie jsou jak ze žurnálu a výsledek můžeš mrsknout na třeba na třistakorunu.Když pak přijdešna vzdálenost např.20 m k té samé věži a celé to vyfotíš směrem nahoru s ohniskem 22mm tak ti vyjede fotka s ohromným prostorem,(podle kvality optiky,to bude mírně soudkovat)a je jasné ,že kolmice se ti budou zdát nakřivo.Když to zkusíš srovna dostaneš se akorát ke směšné parodii prostoru.Jestliže použiješ ohnisko 38 ,které ten prostor logicky neobsáhne a ty nemáš kam couvat,neb by s skončila třeba ve zdi,tak si můžeš pomoci spojením dvou fotek.Ty dvě fotky(spojené) ti zase simulují širší ohnisko,a při jakémkoli rovnání kolinearity se dopustíš dalších nelogických prespektiv .To samé se týká i Tvého muzea.Prostě o fotkách a focení je třeba něco vědět i teoreticky...až na soudruhy ,kteří mají pod nickem moderátor...ti umí jen žvanit.Jursur a ty fot,lepšíš se!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Grimjaur
24. 1. 2008 20:04

*bohužel

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
jursur
24. 1. 2008 20:38

Teda Grime, díky! Je pravda, že komentáře typu "N73 je pro tebe škoda" apod. ve mně zrovna pocit štěstí nevyvolaly, ale že bych to tady kvůli tomu balil, tak na to jsem ani nepomyslel.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Breaker
24. 1. 2008 22:37

Grimjaur: omg, keby si ty netrepal 2 na 3, asi by som mal sviatok. Ty si rob výlety do akože-deformovaného-priestoru trebárs aj rybím okom, ale nenúť svoje predstavy o skutočnosti ostatným, to je tvoj problém. Tie poznámky o moderátorovi nechápem, takže sa k nim ani nemôžem vyjadriť.

Hodnocení: Známka se zobrazí až po vašem vlastním hodnocení fotografie 
   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Dissaster
24. 1. 2008 22:49

Breaker:já myslím že tě sere že Grim má až moc pravdu!a ty to nechceš pochopit!!ty nikdy na žádný zdeformovaný výlet nepojedeš ty zdeformovaný moderátore!!měl bys tady jít příkladem ale kdyby ti šli všichni příkladem tak daleko nedojdem!!přeju ti hodně povedených snímků

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Grimjaur
24. 1. 2008 22:53

moderátorskej,ty jsi buď neuvěřitelný pablb,nebo hodně alternativně inteligentní.Tohle slovo používám zřídka ,ale ty víš o fotkách asi to co já o lovu tuleňů.Už jsem učil hodně dárečků,ale takovou omezenost jen tak nepotkám....Gratuluju,máš v tomhle primát,spokojený

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Gloe.
24. 1. 2008 22:53

A mam toho dost. Radoby moderatore, doufam, ze jsi moderator fora a do deni galerie nezasahujes. Jestli ani, tak redakci opravdu harasi. Kde jsou ty casy za pana Lutonskeho a Polesneho. Jestli opravdu moderujes galerii, tak potes koste. Nechapu, jak nekdo tuhletu funkci muze dostat, kdyz o foceni nevi lautr nic. Jestlize foti neco zespodu, zpodhledu (jestli teda vis, co to znamena, o cemz momentalne silne pochybuju), tak linie musi ubyhat do dalky, smerovat jakoby do pomyslneho stredu. Jestlize budu mobil, fotak, to je fuk, smerovat na nejaky objekt kolmo, tak pak linie pudou rovnobezne, svisle. To je proste perpektiva, prostor, to nezmenis, tak to uz v zivote je a komu se to nelibi, at mi prd*l polibi (doufam, ze me napraskas za vulgarismy).

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Gloe.
24. 1. 2008 22:55

Doporucuji dat Brejkrovi 3 denni BAN za omezenost a delani ostudy MM.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Grimjaur
24. 1. 2008 22:57
   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Grimjaur
24. 1. 2008 22:57
   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Grimjaur
24. 1. 2008 22:57
   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Gloe.
24. 1. 2008 22:58

Pablbe poslouchej, jeste jedna vec, doufam, ze jmillsovi fotky teda taky pujdou pryc (jmillsi, prosimte neber to osobne), kdyz je v ramci umisteny odkaz na soukromou galerii.
BTW: RaM neni ani v jednom ohledu soukroma a verejnosti nepristupna.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Grimjaur
24. 1. 2008 22:59

tahle odkazy jsou pro lidi schopné pochopit psaný text, alternativně inteligentí do toho nepočítám.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Grimjaur
24. 1. 2008 23:02
   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Grimjaur
24. 1. 2008 23:03
   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Dissaster
24. 1. 2008 23:06

Breaker:ten už neodepíše!:-)

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Breaker
24. 1. 2008 23:17

Gloí: A mám toho dosť. Smile Tak páni (dúfam, že tentokrát nebudem napomenutý za nevhodné oslovenie), aby medzi nami bolo jasno: na tejto galérii nezastupujem názory ani postoje prevádzkovateľa, teda Cpress-u, ale iba tie svoje. Rank moderátor je prenesený z fóra, kde svoju "prácu" robím poriadne a kvalitne, pomohol som viac nováčikom ako si viete predstaviť. To, že vy si neviete zrátať 2 a 2 nie je moja vec.

Vyjadril som, čo sa mi páči a čo nie. Vzali ste to osobne, ako deti, ktorým niekto povedal, že nemajú pekný dudlík. Grimíkovi som fotku nezmazal ja, ale prevádzkovateľ, išlo o reklamu na súkromný projekt (pozor Gloe, nemýľ si pojmy s dojmami, súkromný neznamená uzavretý, ale to, že ide mimo Cpress-u a Cpress nie je charita, aby si tu mohol robiť reklamu zadarmo hocikto, ak ju chcete, poriadne si ju zaplaťte).

Vaše "pravidlá" sú čisto technické, vôbec nepredpokladajú, že sa na fotky má pozerať očami (alebo keď sa ty prirodzene pozrieš z 20 metrov na skutočný kostol, vidíš 2 šikmé veže v Pise? Asi ťažko...).

A ešte jedna vec: Gloe, človeče, uvedom sa. Znižuješ sa k osobným urážkam a ja som ti nič neurobil. Smile Naviac, tvoje BANové doporučenie je čistá póza, však? Wink Verím, že ti to urobilo strašne dobre, no je to "nič" platné.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
š.ť.á.p.i N73
24. 1. 2008 23:20

klid, Breaker je moderátor na fóru a ne tady v galerii..

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Gloe.
24. 1. 2008 23:27

Smile! Kdyz se z 20 m podivam na vez nahoru, tak ano, jeji strany budou ubihat do pomyslneho stredu... K praci moderatora na foru jsem se nevyjadroval, nesleduju to, jen jsem se lekl, ze to moderujes i tady. Znova ale musim napsat, jmillsovi fotky budou tedy taky smazany? Je to reklama at chces nebo ne, kdyz uz mazat, tak spravedlive.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Breaker
24. 1. 2008 23:31

Gloe: počuj, o akom pohľade hore furt točíte? Celé to je o tejto Janninej fotke a o Grimíkovej "lepšej" úprave, ktorá, aj keď možno odpovedá nejakým pravidlám, je absolútne scestná.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Grimjaur
24. 1. 2008 23:33

breaker,akorát se Ti povedlo se tu dokonale zesměšnit....jo a fyzika ,říká ti to něco?tak optika do toho taky patří...Pokud jsi moderátor,na foru ,tak nechápu proč si tohle taháš sem.Máš pocit že o focení něco víš a trepeš tu iba som...y.Rozumieš dobre?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Gloe.
24. 1. 2008 23:35

Vsak ano, Jana to, promin, celkem domotala, takhle roztahnout fotku jen kvuli tomu, aby to bylo svisle je hloupost. Verim, ze se poucila z chyb a uz to neudela. Grimjaurova uprava je skutecne lepsi, at se ti to libi, nebo ne, ale to tve neobjektivni oko nemuze posoudit.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Grimjaur
24. 1. 2008 23:35

seš moderátor an nepřečetl sis celé vlákno,to bys pak vedel ,jaké zdroj fotky mi jana poslala v jakém stavu byly.Ignorante

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Breaker
24. 1. 2008 23:47

Grimík: ešte furt nedocvaká? Hádam časom cez vlastnú sebaľúbu zaslepenosť a závisť pochopíš, že ranky z fóra sa prenášajú aj do galérie, a že to nie je len moja featurka a výhoda. Keby tu napríklad taký š.ť.á.p.i napísal zo svojho pôvodného profilu, mal by pod menom "Pokročilý", či sa ti to páči alebo nie. Myslím, že Gloe by tam mal "Mírně pokročilý". Už chapando?

ad nekvalita zdrojových fotiek: Pokiaľ je niečo už z "výroby" nekvalitné, tak sa nesnažíme upliesť z "ničoho" bič, to platí aj o fotkách, ak je to taký brak, ako píšeš, tak niet o čom a za zverejnenie to nestojí.

Gloe: a tebe dal kto "patent" na rozum? Koho názor je, čo sa týka umenia, objektívny? Tebe sa tiež páči všetko, čo niekto iný prehlási za krásne? No toto...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Gloe.
24. 1. 2008 23:47

Jeste jedna vec, muzes mi prosimte narovnat tuhletu fotku? Sam si nevim rady s tim, jak na to. Predem diky.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Gloe.
24. 1. 2008 23:48

Promin, spatny link, mel jsem na mysli tuto fotku

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
USER47
24. 1. 2008 23:48

Boha jeho, co se tu zas řeší? Moderátorství bych do toho vůbec netahal, to je asi tak na úrovni upozorňování na rank "mírně pokročilý" či "pokročilý".

Ohledně rovnání linií, občas rovnám, občas ne, je to věc vkusu a autorskýho záměru. Hlavně se to musí dělat s citem, nemůže se rovnat podle pravítka, protože i při skutečném pohledu vnímáme perspektivu.

(A chápu i provozovatele webu, že smazal fotku, kterou vyhodnotil jako reklamu. Udělal bych to samý;))

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Gloe.
24. 1. 2008 23:59

Ale jo, sam jsem pocital s tim, ze to smazou, spis me prekvapila reakce breakera, ktery rekl. ze je to smazany, protoze to je soukromy sajt, tudiz ho odkazuji na uplne stejny priklad a zajimalo by me, co s tim udelaji. A taky me zajimalo, jestli to moderuje i zde, coz by bylo celkem drsny.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Grimjaur
25. 1. 2008 00:04

user,máš recht,ale bav se s volem o neděli ,když jde v pátek na porážku.Jinak oni Ti moderátoři občas sezrali moudrost světa,a diví se ,že jim to každý nežere.Kor když focení rozumí jak koza petrželi.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Breaker
25. 1. 2008 00:09

Gloe: mne išlo o jednu jedinú fotku, zovšeobecnil si to až Grimík, ten bude asi priveľmi vzťahovačný. Takže ti tú "tvoju" narovnať nemôžem, ale schválne si ju skús v ZPS narovnať a potom orezať tú budovu úplne vpravo, možno sa ti to predsa aspoň trosku zapáči. Smile

Grimík: ja som len vyjadril VLASTNÝ NÁZOR, a to, že mi ho chceš brať a máš ten blbý pocit, že máš vôbec právo mi ho zobrať mierne zaváňa bývalým režimom - zamysli sa.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Grimjaur
25. 1. 2008 00:09

ještě jednou ty hnupe,nepletl jsem bič,ale janě ukazoval chyby(i soukromě na ICQ)jakých se dopustila při focení.Jana mě před tím v jiné souvislosti žádala abych tohle zveřejnil,tedy postup a poukázal co a jak,aby se poučili i ostatní.Což už tady neudělám protože,je to jako házet perly...dál to znáš.Že se tady objeví pologramotné hovado co to nepochopí jsem poněkud podcenil.Takže Jani sorry,ale příště už žádné ukázky dávat nebudu

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Gloe.
25. 1. 2008 00:12

Ted jsi udelal tu samou chybu, co Jana, prece to takhle nerostahnes?!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Grimjaur
25. 1. 2008 00:13

brejkře ,je mi o dost víc než tobě,takže toho grimíka si vyprošuju...jinak ,říká se blb horší třídního nepřitele.ale to ty neznáš mláďátko

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Gloe.
25. 1. 2008 00:13

Dobrou noc, na tohle nemam naladu.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Grimjaur
25. 1. 2008 00:14

Brejkře kolik máš dioptrií?a co vada zraku,komiku!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Grimjaur
25. 1. 2008 00:16

jdu spát ,zítra točím koncert,ted posílám linky ostatním kameramanům at se navečer posmějí. Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Breaker
25. 1. 2008 00:21

Gloe: ukáž mi podobnú fotku mrakodrapov od nejakého známeho fotografa... Myslím, že nič nenájdeš, na každej fotke (images.google.com) tieto výškové budovy stoja ako vojaci a je to tak imho ok.

Grimjaur: ooo, také priznanie. Verím, že ti nebude zima, keď budeš zajtra ráno vešať na balkón červenú vlajku. Ty si to uži, ale verím, že doba, keď existoval jediný "správny" a "zaručene dobrý" názor už prešla. Dobrú noc.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Gloe.
25. 1. 2008 00:28

OMG, ty fotky jsou ale foceny cca 1 km daleko, jestlize stojis 150 m od budovy, tak to prece logicky musi vypadat takhle. Tohle nema smysl, debata s omezencem.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
USER47
25. 1. 2008 00:30
   Upozornit moderátory na tento příspěvek
USER47
25. 1. 2008 00:31

Vojta je snad dostatečně známej:).

Imho tu řešíte kraviny, každej ať si to dělá jak chce a jak jemu se to líbí.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Breaker
25. 1. 2008 00:31

Som rád, že ste si ma takto zaradili na základe toho, že mám iný názor na jednu vec ako vy. Fakt to ukazuje na vašu vyspelosť. Ospravedlňujem sa všetkým slušným užívateľom Galérie, nechal som sa zbytočne strhnúť potrebou uvádzať veci na pravú mieru. Za pochopenie ďakujem, Breaker.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Gloe.
25. 1. 2008 00:34

Smile! Smile! Smile! to vis ze jo, ty hrdino.. Wink

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
USER47
25. 1. 2008 00:35
   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Grimjaur
25. 1. 2008 00:36

Brejkr ,nemám balkon...a s takových jako jsi ty se rekrutovali nejlepší svazáci a komanči.Neviděli(jako ty)neslišeli argumenty(ty),překrucovali,podsouvali(poznáváš se) a v případě ,že došli argumety se ohnáněli tu marxem tu lenine( to jsou ti tví světoví fotografove)S pozdravem Ave Satanas

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Grimjaur
25. 1. 2008 00:37

neslyšeli,sorry

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Grimjaur
25. 1. 2008 00:38

User,tak dávej bacha ,jak mu to srovná.mimochodem tolik humoru na večer už tady dlouho nebylo.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
MM-N6280
25. 1. 2008 00:39

User - Tá posledná fotka by mala byť po správnosti podľa spodnej časti asi trošku rovnejšia...ale to len tak na uvoľnenie (je tak naklonená asi schváľne)

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Grimjaur
25. 1. 2008 00:40

User díky za odkazy,Vojta opravdu umí! :-)

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
USER47
25. 1. 2008 00:50

btw: Jo, Vojta je dobrej...a umí i s mobilem:)

http://www.fotoaparat.cz/index.php?r=25&rp=435231&gal=photo

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Janna
25. 1. 2008 06:17

No nazdar, to je zase diskuse! Sad - už to fakt nečtu, ale když se mě to tak trochu týká... Jen chci potvrdit, že jsem opravdu Grimjaura požádala, aby na moji fotku napsal, co jsem udělala za chyby a mým záměrem bylo, aby se z nich poučili i ostatní. Co se týká neplacené reklamy, postoj redakce chápu a souhlasím s ním, jen mě mrzí, že nebyla stejně rychlá v odstranění některých komentářů u jedné mé fotky. Neplacená reklama je patrně ve světě tržního systému daleko větší zlo. To je vše.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Grimjaur
25. 1. 2008 09:32

Ahoj Janni,díky za tvuj příspěvek.Docela to tady byla včera sranda.Jinak k te mé fotce,vše bylo tak,že jsem tu hodil obyč fotku se malým logem RM.Což je totální neomluvitelná chyba,chtěl jsem vědět a znát ,i po dopisech readakci z naší strany.A nezklamali mě,vulgarity,sexuální narážky,osobní napadání ..to je vše OK!,ale nedejbože si tady zmínit oRaM.Ostatní weby se zminovat taky můžou,tedy fotoaparát,neff,a spousta jiných..jen ta zatrolená RaM vadí.takže to je první věc.Druhá,že Brejkr se rozhodl ,to spravedlivě řešit a mimojíné mu u toho musel sdělit jaký jsem patlal,že nic neumíma vzal si do tlamy onu fotku muzea.Moudrý je jako kdyby sežral šalamounovo ho...exkrement a nakonec mele něco o tom,že je tady doba,kdy neplatí jen jeden názor.Ouha,takže vlastnosti optiky se odvíjejí podle demokratických principů.Neuvěřitelné,když to platí pro fyziku,tak i příště třeba i pro matematiku!S pojetím vytvarným samozřejmě svoboda projevu platí...ale dle Brejkra jen pro někoho(tedy pro moderátory for...vyvolení)protože na jedné straně nemá platit jen jeden názor(ten s vedoucí úlohou strany).ale to jen za předpokladu,že žvaní Brekeke.Z druhé strany tedy z mé,už to tak jisté není..protože soudruh Brekeke rozhodl(sprzněná fotografie a jiné silné výrazy...tady už platí jen jeden názor!Klasická ukázka velmi "flexibilních" postojů-tolik typická pro vohnoutské komouše a jejich svazácké pohůnky.V diskuzi jsem se snažil vysvětlit jak a co dělat při focení,věřím tomu ,že jursur mě pochopil,je to koneckonců jeho vlákno.Že to nepochopil Brekeke,mě tolik netrápí (fotit neumí a konzumace šalomounových exkrementů mu problémy optiky ani focení stejně neusnadnila),Userovi děkuju za přínosné odkazy,pohledy na Vojtovi fotografie potěšili.Zrovna tak děkuji i za nádherně upravenou Pavlovu fotografii NY,verze Brekeke ....

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Alesh A.D.
25. 1. 2008 09:47

Hodnocení: Známka se zobrazí až po vašem vlastním hodnocení fotografie 
   Upozornit moderátory na tento příspěvek
jursur
25. 1. 2008 10:32

lidi to snad ne,... 82 komentářů, z toho víc než polovina se vůbec netýká mojí fotky. Dissaster, Gloe: co kdybyste napsali komentář k té fotce? Obzvlášť od tebe, Gloe, jsem byl na něj zvědavý... Breakera nechte žít a vykašlete se na to. Nejhorší je srážka s blbcem...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Grimjaur
25. 1. 2008 10:44

Jursure,alespon se objevilo pro tebe pár info o focení.klukům připomenu ,at se vyjádří.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
seterwohipikule
25. 1. 2008 10:57

Ohromná diskuze. Většinu urážek na adresu Breakera nechápu, vlastně vám nic neudělal,tak se do něj musíte pustit a nadávat mu. Hlavně, že se budete cítit lépe.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
sellina
25. 1. 2008 18:50

Dobrá bezohlednost - tady se pokud vím měla hodnotit Jursurova fotka!!!Nechápu, proč se sem tahají takové diskuze. A už vůbec nechápu osobní urážky, je to tak na úrovni dvanáctiletých, tak doufám, že vám není více, protože jinak bych vážně začal pochybovat o vaší inteligenci!!!!!Snad je jasné komu tento koment patří - není to moderátorovi!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
tomason
25. 1. 2008 19:03

souhlasim,to co tady pánové Gloe a Grimjaur včera předvedli,to opravdu nemá uroven. Thumbs Down!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
majkl776
25. 1. 2008 19:16

Zase naprosto zbytečná hádka v osobní rovině, pokud jde o fotku toho muzea, tak bych to určitě srovnal, přece není vždy nejlepší aplikovat nějaké pravidlo na všechny fotky, jednou se to hodí, podruhý ne, ale u muzea vím, že prostě takle nepadá, ani na fotce to nevypadá dobře.. kdybyste lidi radši akceptovali i názor toho druhýho a nepovažovali jste se za něco čím nejste..

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
topsky
26. 1. 2008 10:02

Netušil jsem, že pouhá zmínka o narovnání perspektivy vyvolá takovou bouři. Mně se nelíbilo velké zkreslení zvláště na levé straně. Narovnat nebo nenarovnat - to je věc autora. Názorů je víc, ať si vybere nebo ignoruje. Nechápu ale to vnucování názorů a ty nadávky. Galerie je součást kultury, k té se to nehodí. Uměřenost ve vyjadřování patří ke kultuře člověka. Odysseus v hádce s Euryalem se vyjádřil takto: "Nemluvil´s, cizinče, slušně - jsi člověk,jak se zdá, drzý ...A rozum tvůj nestojí za nic". (Homér).

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Grimjaur
26. 1. 2008 15:54

Tome a Topský ,patrně jste nečetli komenty brejkra pod mou smazanou fotkou,asi by jste se na to dívali jinak.Urážet se od nějakého nedouka nenechám...toť vše jak si kdo vysvětluje perspektivu je na něm,to je mi fuk.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
topsky
28. 1. 2008 21:30

Grimjaur: OK

Výrobce telefonu: Nokia Model telefonu: N73
Název souboru: 21012008602.jpg Velikost souboru: 528482 B
Datum/čas souboru: 2008:01:22 09:43:30 Datum/čas snímku: 2008:01:21 12:57:48
Rozlišení: 946 x 746 Blesk: ne (auto)
Ohnisková vzdálenost: 5,6 mm Expoziční doba: 0,019 s (1/53)
Clona: f/2,8 ISO: 100
Vyvážení bílé: Auto